Pluggdejt hos farmor



Jag och farmor hade det jättemysigt
, som vi brukar ha, igår när vi var i Sollentuna Centrum. Resan dit var ju... en upplevelse om man säger så, orkar inte berätta allt men jag kan säga att vi hamnade i Rotsunda först (vi samåkte med en annan man i färdtjänsten som skulle av där) och åkte omkring och letade efter hans boende i 20 min (jag överdriver inte alls) och till slut så hittade vi hans äldreboende, det var bara fel adress uppgiven och lite annat smått och gott. Nåja, vi kom fram till slut, bara en timme senare än beräknat. Fram kom vi och när vi väl var där så hade vi jättetrevligt. Åt lunch och gick runt och kikade och så avslutade vi med en fika på Espresso House.

Idag står det pluggdag på mitt schema,
men är så trött på att sitta hemma och plugga så jag tänkte ta mina böcker och allt jag behöver och gå upp till farmor och sätta mig hos henne :) Tänkte klä på mig ordentligt och sätta mig på hennes balkong. Det är verkligen någonting som jag älskar och de som läst min bok vet varför. Vi hörs senare, om jag bloggar från mobilen så kommer det bara upp en bild, men kom ihåg att ni kan följa mig på både Instagram (emjls) och Twitter (Emjlssmycken) hela tiden ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0