Primer från Lumene

 

Började gårdagen med lite tips och början även denna med ett. Det här är en primer som man använder efter dagkrämen, innan foundationen. Läste om denna i en tidning förut och på grund utav sitt pris och vad den utlovades att göra så blev det ett köp. Har haft en från Make up store ett tag men den tog slut och jag var inte riktigt nöjd med den. Då jag har en rätt så oljig T-zon så lät denna väldigt bra då den är för oljig-/kombinationshud och det som gjorde den ännu bättre i mina ögon är att den utlovar att "stå emot" glansighet, vilket jag har väldigt svårt för på mig själv (alltså när T-zonen blir fet och glansig), och den håller verkligen vad den lovar! När jag provade den på handen i affären så föll jag ganska direkt för den, den har en väldigt behaglig och god doft och dessutom väldigt len i konsistensen. Det blev ett köp för både mig och mamsen. För 119 kr blir den din och vi köpte den på KICKS.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: mikkis

Älskar den primern, köpte den på rea för drygt 60 kr och jag ångrar att jag inte köpte fler. Men med tanke på att den bara kostar 119 kronor ordinarie pris så gör det inte så mycket, men vem gillar inte två till priset av en? ;)

2012-04-29 @ 14:24:44
URL: http://mikkiela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0