Ralph Lauren 3

 

Fick denna prov från KICKS när jag och mamma var där i förrgår. Jag älskar att få prover på parfymer, de håller ju ändå ett tag och så är det ju alltid svårt att veta om man passar i doften eller inte, då är det bra att få prova innan man köper en hel flaska (som kostar en del). När jag kom hem så öppnade jag den här snabbt och började dofta och jag föll direkt! Den doftar otroligt gott och jag sa direkt till E att jag önskar mig den i studentpresent.

 

Doften beskrivs så här, (HÄR kan ni köpa den via nätet):


Big Pony Women Yellow EdT

"En floral doft med inslag av gult päron och Mimosa. För den frigjorda, rebelliska och självsäkra kvinnan som älskar att upptäcka! En underbart floral doft."








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0