Storshopping på Lindex




Fick med mig dessa från Lindex igår.
Gick till centrum innan skolan och var på jakt efter lite fina ringar och smycken och som en slump så såg jag ett armband i Sofis Mode som var från Lindex som jag tyckte väldigt mycket om (det färgglada tygarmbandet längst bak i bilden) så jag tänkte att jag skulle gå in där för att leta efter det. Jag styrde kosan mot smyckena och där stod en "vägg" med en massa smycken på rea, "tackar så mycket" tänkte jag och började ta för mig, ordentligt. Som ni ser så blidde det rätt många ringar. De var i 3-pack och det bästa av allt.. De kostade bara 30 kr! Jag kunde ju inte bestämma mig för en färg (såklart) så det blev likadana ringar i 3 olika färger. Den mörkblåaringen kostade bara (håll i er) 10 kr. Köpte en jättefin blå klänning från Indiska i helgen och tänkte ha den imorgon när vi ska fira påsk i Bällsta, så jag tänkte att ringen skulle matcha så fint med den. Örhängena kostade bara 20 kr så de fick hänga med också. Hittade även armbandet som jag gick dit för, det var inte på rea men det kostade bara 40 kr. Jag behöver nog inte säga att jag gick därifrån som en väldigt lycklig tjej?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0