Tacksamhet till er <3

Jag.är.så.trött. Min kopp värker och känns som att den väger ett ton. När jag blir så här trött så skojjar fibron med mig och gör att jag får jätte ont i knäna och benen. Vissa kvällar när jag ska sova så känns det som att någon hamrar på knäskålarna, inte så skönt. Iallafall, tack för alla fina kommentarer om håret på förra inlägget och om mitt "Remember this?" inlägg! Värmer massor! Eftersom jag inte har så långt hår längre så blir det svårt för mig att visa lockarna jag gjorde då, men nag kan visa på någon annan och visa er, måste bara hitta någon frivillig :) Så hojta till. Frillan jag gjorde idag kan jag dock visa er, ska bara hitta en fotograferingsvillig ;) Buslätta frisyrer båda två. Ikväll blir det lugn och ro, ligger med min onepiece i soffan och smuttar på Fanta Wildberries <3 Otroligt god. Imorgon ska jag till mor och far i Bällsta och plugga. Es pappa ska hjälpa till och borra upp hyllor här hemma så det är ingen bra pluggmiljö direkt. Ska dock bli jätteskönt att få upp dem. Ne, nu ska jag bulla upp mig i soffan och mysa. Blir jätte bloggsugen när ni skriver så fina kommentarer <3 Tog lite bilder idag som jag tänkte lägga upp imorgon, så vi hörs då. Ha en grym fredagskväll vänner :) <3

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag kan anmäla mig som frivillig på att få lockigt hår och sen kan fotograferar jag dig mer än gärna, men det visste du ju redan!! ;D

<3

2012-04-22 @ 17:20:56
URL: http://themoie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0