A Jeans problem




HÄR hittar ni dem. Bilderna ser jättekonstiga ut men kunde inte hitta ett bättre sätt att lägga in dem.


Jag har ett litet jeansproblem. Mina svarta jeans är för stora (I-landsproblem, jag vet) och de sitter riktigt pösigt trots tvättning. Om det finns något som är oskönare än oåtsittandejeans (alltså när det är stuprörsjeans) så får ni gärna säga till, för jag tycker det är oerhört oskönt. Så jag tittade in på Gina tricots hemsida, de hade ett jättebra reportage (?) i Sofis mode för några veckor sedan med en hel drös av jeans och då hittade jag de högst upp som är slitna, tycker de är så förbaskat snygga. Så, jag är ute efter ett par nya jeans, eftersom jag typ bara går omkring med tights nu för tiden, vilket börjar bli ganska.. långtråkigt. Är rätt sugen på de två översta och de svarta, dock har jag ett par andra svarta från Rut m.fl som jag är lite mer sugen på, de är nämligen galet höga i midjan, vilket jag tycker är förbannat snyggt.




Kommentarer
Postat av: Moa

De första där är ju galet snygga, give meeee :D

2012-04-11 @ 16:11:35
URL: http://themoie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0