Älskade släkt

Det har varit lite tyst här några dagar. Har fullt upp med att flytta in på nya kontoret och nya jobbet, därav inget bloggande. När jag kommer hem om dagarna så är jag helt kaputt och behöver vila. Tänkte iallafall skriva lite här, berätta att jag lever. Har en massa tankar angående bloggen, hur jag vill förnya och expandera men ja, jag behöver nog sätta mig ner och göra en mind-map kring det, att hålla att i huvudet fungerar inte riktigt. Men nu till dagen och helgen som stundar. Min kära bror är hemma igen och i helgen så ska han tävla, så vi ska dit och titta, ska bli superskoj att hejja. Annars så blir det nog vila och bara fokusera på jobbet och allt annat som händer just nu. Det är en del kan vi väl säga. Men ja, kanske inte jätteroligt inlägg att läsa men ville som sagt bara meddela att jag lever, tänkte att jag iallfall kan lägga upp fina bilder från min underbara födelsedag.
 
 
Mitt underbara kusinbarn och hans morfar/min älskade morbror//Jag som öppnar paket och min underbara och knasiga mamma
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0