Att få andas ut ett tag

//Lite bilder från de senaste dagarna//

Sitter här uppkrupen i soffan och försöker andas ut lite. Det är mycket som händer i våra liv just nu och orken min ställer till det när det kommer till bloggen. Känner verkligen inspirationen men inte orken att använda denne. Det handlar inte om mitt och Eriks förhållande, utan om andra saker som är runt omkring oss. Imorgon åker vi ut med några kompisar till landet för en härlig helg tillsammans och bloggen kommer vara tyst under den här tiden, behöver all tid vi kan få för att bara umgås, känna harmoni och inte behöva tänka på jobbiga saker. Hoppas ni läsare förstår, jag kommer tillbaka inom en snar framtid, jag ska som sagt, bara andas och hitta orken först. Det kan komma upp lite sporadiska inlägg då och då, men det kommer inte bli några 3 inlägg/dagen som det kan vara ibland.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0