Nörden själv

 
Jag är ledig idag så har haft lite kvalitétstid här på morgonen, spa:at lite och nu dricker jag kaffe och ska kolla på senaste avsnittet av "Engelska mord" som jag missade i onsdags då det var landskamp. Jag är verkligen barnsligt förtjust i brott och sådana här serier. Jag blev som en nörd när jag såg reklamen för "Engelska mord" här i början av sommaren, varför? Ja, jag vet inte riktigt, är väl fascinerad av hur folk kan begå så obeskrivligt bestialiska mord.. Det är sinnessjukt alltså. Undrar hur hjärnorna fungerar hos de människor som begår dessa mord. Kan inte beskriva det så mycket bättre... Men det är iallafall ett intresse jag har, att kolla på SVTs serier "Veckans brott" och "Engelska mord". Now you know.
 
Ps. Och ja, jag kollar på kläder på Cellbes som egentligen är till för äldre kvinnor, men har ni sett deras mysiga klänningar och tunikor?! Om inte, gå in och kika. Man kan verkligen hitta söta saker där, bland annat så är denna fina tunika därifrån (som jag fått oändligt med komplimanger för)
 
/Koncentrerad brud som bakar pajdeg
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0