Alla är viktiga för mig i mitt liv


Blommor från E och så unnade vi oss lite geléhjärtan, den blev tom ganska snabbt :)


Tog en datorfridag idag. Hade halvdag i skolan och har sedan dess varit med min fina Anne. Vi tränade först, gick hem hit och duschade och sedan har vi bara myst. Gjort smycken, pratat, ätit middag med E och spelat spel :) Haft det jätteskönt, en välbehövlig dag. E skulle egentligen ha tränat idag men han har blivit förkyld igen. Fick fina blommor av honom när han kom hem, jättefina :) Vi firar alla hjärtansdag imorgon istället, då har vi även 1 år och 9 månader tillsammans så vi ska ha mysmiddag och så då istället, då ska vi även ge varandra en liten present. Nu ska jag gå och lägga mig, hoppas ni har haft en lika mysig och trevlig dag som vi har haft. Jag tycker att alla hjärtansdag kan gå till överdrift, bara för att jag har ett förhållande så tänker jag inte bara på min partner, jag vill ge så mycket kärlek jag kan till de jag vill. Alla är viktiga för mig i mitt liv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0