Effektivitet är våra mellanamn

 

Hej på er snyggingar!

Vi har haft en riktig fixar-dag idag.
När vi kom hem igår så bokade vi tvättstuga till kl 11 idag, så vi har tvättat en massa, städat en hel del, gjort matschema och handlat inför veckan. Så jäklarns duktiga! Nu ligger E i soffan och kollar fotboll och jag ska plugga, ska bara göra mig en kopp te först och sedan blir det lite religionsplugg. Har Religion B prov och Svenska B prov på onsdag :). Ska även veckoplanera senare. E har sen träning idag så ikväll kommer jag nog plantera rumpan min i soffan och försöka läsa ut Kafka-boken. Är ju så himla sugen på att börja på en utav böckerna förra inlägget handlade om.. De står i bokhyllan och bara suktar mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0