Effektivitet och skomakare

 

Det har ytterligare varit en effektiv dag för mig! Har gjort 2 prov i skolan (som gick/kändes bra) och handlat lite förnödenheter i centrum. Märkte i morse att jag hade två stora revor under fötterna i mina tjocka tights, så det var bara att köpa nya idag, jag har bara 40 DEN:are annars (tunna) och det är ju liite kallt för det nu. Skosnören har jag varit på jakt efter länge, har varit hos en skomakare 2 ggr med beslutsångest. Mätte nämligen de som gått sönder och det måttet stämde inte bra överens med några hos skomakarn, men nu så chansade jag och köpte ett par på Din sko, hoppas innerligt att de funkar!

 

Nu ska jag göra en Eng C uppgift och en Sam C grej, har ett mål att försöka bli klar med engelskan åtmindstonde så jag kan sitta i soffan ikväll och läsa min nya Sofis mode :) Ska iväg och träna om en timme ca så nu lägger vi i gasen här va! ♥

 

 

 


Kommentarer
Postat av: jenlen

den sofi mode har jag inte fått än fast jag prenumererar trist att man får det senare tycker jag :/ va den bra? :)

2012-02-08 @ 18:21:20
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: jenlen

mm jag vet men tycker alltid det är så med den prenumerationen lite trist :/ men som sagt en bra tidning.

2012-02-08 @ 21:15:47
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0