Frillan




Nu är vi på landet och myser.
Tänkte visa en snabbild bara av frillan! Jag är galet nöjd alltså. Ni får en bättre bild senare, då får ni även se baksidan. Jetekört är det där. Jag är som sagt väldigt nöjd, nu är allt slitet borta också, hur skönt som helst! Mia (min frisör) var så lyrisk över att hon kunde borsta igenom mitt hår utan att fastna och behöva typ slita loss borsten (ja så torrt och "fnöskit" var det). Hur underbart som helst. Vi hörs sen, har tidsinställt lite mer åt er under dagen. Kram på er och hoppas ni får en mysig lördag! ♥








Kommentarer
Postat av: Moa

Åhhh vad fint! Verkligen :D Ska bli spännande att se på måndag :D

Woopwoop! <3<3

2012-02-25 @ 11:07:54
URL: http://themoie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0