Gårdagen i bilder






Lite bilder från gårdagen då vi var på landet
. Vi hade det jätte mysigt. Tog det bara lugnt, jag hittade böcker som jag fick låna hem (det är typ himmelriket när det kommer till böcker där alltså, massa klassiker), vi hade brasa tänd och så blev det gott dricka på kvällen. Vi fick till och med Champagne, dock drack jag det med lite apelsinjuice i, då jag inte dricker allt för mycket. Det var dock jätte gottis. Det blev lite sällskapsspelsspelande också.. Så, summa sumarum, en riktigt härlig och mysig dag!

Här hemma är förberedelserna för vår Umeå-resa imorgon i fullgång. Tvättmaskinerna går varma där nere och jag ska börja lägga fram det jag ska ha med mig. Vi åker tidigt i morgonbitti så vi får se när jag hinner blogga. Nu ska jag fortsätta här hemma, måste nog ta mig en kopp kaffe snart..










Kommentarer
Postat av: Moa

Hemingway är fantastisk! Kommer du över en novell som heter "Hills like White Elephants", läääs den! Där kan vi snacka underliggande meningar, hahah

2012-02-26 @ 13:38:15
URL: http://themoie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0