Lite färg och lite värk


ååh alltså mitt huvud är överallt just nu.
Jag vill vara kreativ, göra smycken, inreda, styla, sminka, måla, fixa håret (alltså styla inte färga, super nöjd med färgen). Det bara kryper i hela kroppen och här sitter jag och måste plugga. Känner dock att jag har rätt bra koll på morgondagens prov, jag menar, jag kan inte göra mer än vad jag kan. Right?

Imorgon känner jag för att ha lite färg på mä', så för att bryta av min svartskaliga klädsel som jag klätt mig i, i typ.. jämt, så blir det nog svarta brallor, ett turkost linne, svart kofta och roströd halsduk. Måste ha lite värme och gos för nacken min, fick en monster behandling idag. Det satt så himla hårt men han fick loss det som tur var. Är rätt handikappad just nu, E fick hjälpa mig att ta på mig min Ziperall, det bara stråla från nacken och ner i högra armen. Mumma. Nacken värker något otroligt, armen gör ont och magisen värker också, SCORE!

Nu ska jag fortsätta dricka mitt te och kolla tävä. Det gör jag så j*vla bra så varför sluta med någonting som funkar?




Från mig till er ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0