Typ så ja.


Åh.. ångest! Jag är så förvirrad över en uppgift vi har i skolan just nu
. Den ska vara inne imorgon och jag känner mig klar men samtidigt inte.. En sån här känsla kan gå mig på nerverna något otroligt. Jag får nog helt enkelt vänta tills E kommer hem så får han läsa den och säga vad han tycker. Förvirringen är total här hemma kan jag säga, men bara kring den här uppgiften, annars står allting fint till. Dricker lite koffeinfritt kaffe, vilket är mumma. Har lite till att göra ikväll så det är bara att fortsätta. Ville bara ge ett litet avtryck här inne, jag vet verkligen inte vad jag ska skriva längre. Det står typ tomt i huvudet, det bästa jag kan göra är typ att lägga upp en bild på något så ni får kolla på nått. Haha. Gud så intressant liksom. Meen, vad ska man göra?

Typ så ja.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0