Vill klicka hem allt!











Allt är från Ellos, allting finns i andra färger!

När jag fick hem min favorittidning Amelia här om dagen så fanns det en broschyr från Ellos i den. Först så tittade jag inget närmre på den men igår kväll så kikande jag i den och jag blev fast! Jisses vad snygga kläder de har inför våren. Blev helt hooked alltså. Den jag fastnade för direkt var den blågröna klänningen, (tyvärr fanns det ingen bild på bara klänningen) i broschyren så ser den mycket snyggare ut än på den här bilden, men den är så snygg. Skulle bara vilja klicka hem allting. Men mina favoriter är nog den vita klänningen, (liknar den som Anne ska sy till mig till studenten), den blå kjolen, blågröna klänningen, maxiklänningen i oranget och gult, ringarna och väskan. Men det är bara om jag måste välja ;) Skjortklänningen skulle ju vara riktigt trevlig att ha med ett par boots och ett brunt tunt skärp i midjan.. Åh.. Vilka är era favoriter?






Kommentarer
Postat av: jenlen

såg ut som massa fint, kunde tänkt mig allt det där!

2012-02-07 @ 21:23:05
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Moa

Allting var jättefint, men den mönstrade långklänningen var helt fantastisk!

Jag hade samma upplevelse när jag tittade igenom HM-katalogen. Jag ville ha allt! Då önskar man mer än någonsin att man hade ett jobb... :/

<3

2012-02-07 @ 21:44:54
URL: http://themoie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0