EMJL tipsar - Chocomania

 

Fick denna prov i senaste The Body Shop tidningen, jag har haft ögonen på denna sedan jag hörde om den första gången (några månader sedan) och velat prova och dofta på den. Jag själv gillar inte body buttern då den är för fet för min hy så jag brukar göra deras body lotion istället, men när jag fick denna så var jag ju bara tvungen att prova hur den dofta. Efter min dusch nu så smörje jag in mig och som sagt, gillar inte buttern men det funkar ändå nu när jag bara ville prova den. Den doftar mer kakao än riktig choklad enligt min mening, E tycker det doftar jätte gott och jag har inte riktigt bestämt mig sen. Men jag menar, vem vill inte dofta choklad? Det blir nog ett inköp av denna sen.. Min favvis är snart slut så jag kanske får byta ut den mot denna? Eller köpa båda.. Kul att variera lite.


Fuktighetsbevara:

/ Body Butter 175 kr / Body lotion - 145 kr / Lip butter - 75 kr /

 

Rengöring:

//Shower Cream - 80 kr / Soap - 35 //

 

Skrubba:

//Body Scrub - 195 kr //

 

Priskälla: The body shop magazin vår 2012





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0