En ängel!



Jag och E har känt oss lite konstiga hela dagen.
Jag drog mig iallafall iväg för att träna med Anne, kändes rätt okej. Men nu så sitter vi båda i soffan och jämrar oss. Båda ont i kroppen, båda upp-/ och nedåtgående feber, båda lite ont i halsen. Så ja, vad ska man säga? Influensan nästa? Suck.. Hoppas verkligen att det går över under kvällen. Kom på nu också att jag tog en värktablett för ett tag sedan och jag har blivit sämre sen dess?! Har inte tid att vara sjuk just nu.

Dock så har Moa lättat upp mitt humör något oerhört! ÅH säger jag bara! Ett nytt projekt (i raden av flera) som vi håller på med och jag är så glad att jag har Moa alltså, hon är en ängel! Ni får självklart veta senare, när vet jag inte men jag är så exhalterad!








Kommentarer
Postat av: emma

Hejsan :) jag driver en hyffsat nytstartad skönhetsblogg där jag skriver om det mesta inom smink och skönhet. Så tänkte bara ta och tipsa dig om du är intresserad av sånt! Bloggar flera gånger varje dag och dagens tips är några små om hud och visar även dagens minishopping. Hoppas du börjar kika in hos mig, skulle bli jätteglad :D

Men ha en bra dag iaf, kram!

2012-01-22 @ 21:50:09
URL: http://makeupisglam.blogg.se/
Postat av: Moa

Åh Emma!

För det första håller vi tummarna för att ni ska slippa åka på någon hemsk influensa. Ät massa blåbär och banan, toppen mot förkylningar!

För det andra, det är jätteroligt att få göra sådana här saker med dig :) Jag tror att det kommer bli ett så bra resultat i slutändan, eller jag är helt övertygad om det!

Kraaam

<3

2012-01-22 @ 21:58:53
URL: http://themoie.blogg.se/
Postat av: Amanda

Var med och tävla hos A-magnusson i veckans blogg!

Vinnarna utses på fredag.

2012-01-22 @ 22:09:42
URL: http://a-magnusson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0