Förkylningstéet "Dunder"




Det har stått tvätt och städning på vårt schema idag,
därav min lilla frånvaro nu på dagen. Vi har också börjat få känningar i halsen båda två så vi har hällt i oss kopp efter kopp utav vårt förkylningste. Det är en himlans massa grejs i, som ni kan se på vänstra bilden. Vi hoppas att det funkar, för ingen utav oss har lust att bli sjuka, konstigt va? ;) Vi diskuterar just för tillfället smaken på tet, det har egentligen ingen speciell smak men det är väldigt lent mot halsen. Har för mig att det är lite ingefära i, och sen en massa annat. Grunden är iallafall grönt te och det finns att köpa på Kahls Kaffe & Thé handel vilket är min favvoaffär för tillfället. Älskar att stå där och bara dofta på en massa goda téer och sen gå hem med en påse full med nya gosaker. Vi håller tummarna för att det funkar ♥





Kommentarer
Postat av: JENNY

Hej Emma! :) Nej jag har inte fått något mejl? :( Pröva skicka igen



[email protected]



2012-01-08 @ 15:58:55
URL: http://jennyjanssons.com
Postat av: Moa

Sv: Haha, nej jag har ingen aning om hur sånt fungerar. Jag vill mest ha, inser att det inte finns inom någon slags budget och då är det bara att sluta tänka på det. ;) Slutskämtat, jag vet knappt vad en gorillapod är.. hehe.



Och jaa, det är Ior på. Jag fick den av Julia i julklapp, direktimporterad från London :) Hur god som helst att dricka te ur. Det är nästan så att jag funderar på att åka dit och köpa fler!



<3

2012-01-08 @ 18:24:35
URL: http://themoie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0