Jag & mina miner

Oktober 2011

 

Tänkte dela med mig utav en fin bild på mig som togs i oktober. Jag är väldigt duktig på det där med miner alltså. Jag och Moa har kommit fram till att vi borde göra en kalender med bara bilder på mina miner. Skulle vara grymt kul, haha! Det här är dock en utav de mesiga.

 

Vid 11 ska jag iväg och träna, sen bär det av mot villan. Ska sitta och plugga där idag. Kommer ha med mig en del packning, som jag alltid har när jag ska dit, jag är fruktansvärt bra på det där alltså. Kommer ha 1 datorväska, 1 träningsväska och 1 med kläder och smink och sånt. Det blir nämligen middag där ikväll så då kommer sminket att hänga med. Men vi hörs lite senare mina fina vänner, kram på er tills vidare :) ♥






Kommentarer
Postat av: Olivia

tack så mycket vad bra :)



Zumba tycker jag är väldigt roligt! det är dessutom superjobbigt. Men kan vara lite knepigt i början, något annat kan jag inte säga haha. Det är liksom jätteroligt samtidigt som man tränar! det är ju så det ska vara. Det är massor olika låtar och olika dansstilar. Hoppas du är nöjd med mitt svar. Kram :)

2012-01-05 @ 10:44:35
URL: http://ahlins.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0