Jag och sitta still? Knappast..





Jag och E tog en liten eftermiddagsfika nyss.
Jag har ju gjort lite smycken nu på förmiddagen och så men jag är inte den som kan sitta still en lång stund och framförallt inte om jag har gjort det den större delen av veckan som vi gjort. Så jag blev på lite dålig humör så jag tog en dusch så gjorde E lunch till oss. E har inga problem med att sitta still en hel dag men jag har aldrig kunnat sitta still, när jag var liten så höll jag alltid på med flera saker samtidigt, jag kunde inte sitta och måla vid matbordet i lugn och ro utan jag var tvungen att sitta och titta på film samtidigt så jag kunde "byta av" mellan målandet och filmen.. Att ligga och ta en eftermiddagslur har heller aldrig varit något för mig. Pappa och mamma fick i princip tvinga mig att sova med dem i soffan på helgeftermiddagarna, men det gick inte heller så bra, jag låg still i 30 sekunder sen ville jag göra något nytt.. Typiskt.

Så nu har jag fått göra någonting och sitter och dricker kaffe nu så det är lite bättre ;). Tror jag ska fixa håret nu. Ikväll ska vi till Es syster och hennes sambo, tillsammans med hans andra syster och sambo, det blir middag och spelkväll :) Jätte kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0