Lååååååång panna?




Tjänare! Sitter du här å tryter?


Åh, jag är i webcam-himelen!
Jag fick nyss utbrott på ett återkommande problem. Jag har en webcamlins på min dataskärm, men den finns ingenstans att finna i själva datorn. Ända sedan jag började blogga så har jag letat efter den där satans webcamen så jag kan ta lite enklare bilder för att ladda upp här, men har som sagt inte hittat den NÅGONSTANS. Jag förstod ingenting och varje gång jag bestämde mig för att leta efter den så fick jag lite raseriutbrott. Men nu så! Nu hittade jag den äntligen. Eller snarare, jag laddade ner ett program för ett par månader sedan som jag inte använt (som jag blev tipsad om) och där funkar min webcamis. Så nu mina trogna änglar, nu kommer ni att få lite mer bilder på mä' om dagarna. Trevligt va? Ni kommer inte undan!








Kommentarer
Postat av: mams

Du är inte riktigt dig lik!?!?? <3

2012-01-16 @ 11:00:32
Postat av: ami h

hahahaha asså herregud den där bilden gjorde min dag x] fett fin blogg förresten emma! :D

2012-01-18 @ 09:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0