Lady bug - Lipstick




Köpte läppstift förra lördagen och här är ett av dem.
Kom på nu att jag helt glömde bort att ta kort på läppennan som jag har under, haha. Nåväl, detta är iallafall från MAC och heter Lady Bug, ett jätte fint rött läppstift med en varm ton i. Det är från deras "basgarderob" höll jag på att säga, från deras basutbud menar jag såklart. Köpte även ett annat som är deras säsongläppstift, som ni kan se HÄR, kommer skriva och visa mer utav det senare. Detta är iallafall väldigt skönt mot läpparna. Jag har först använt Stay in Shape från MUS (Make Up Store) som primer, sedan ett vanligt läppbalsam för att fukta läpparna lite, efter det läppennan Kiss me Quick - MAC (Som jag visar senare), bet av på ett papper och sedan körde jag på det här. Jag upplever dock att man måste måla ganska mycket för att få det jämt. Men ett hett tips är just att ta på ett läppbalsam innan för att få läpparna lite mjuka, det är mycket lättare att ta på läppennan då, det följer på ett bra sätt då. ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0