Må-bra år!

Nu är vi hemma och vi hade en jätte trevlig kväll igår. Vi åt gott och drack gott, spelade spel och jag och E vann 3 utav 3 spel ;), kändes mycket bra om jag får säga det själv. Nu sitter vi här i soffan med varsin dator och jag känner mig bara så tacksam. Tacksam för en bra 2011 och tacksam för en fin och lugn start på 2012. Tänkte sätta mig nu och skriva lite om mina känslor angående det nya året och allt jag är tacksam för och vad jag vill med det nya. Jag kör inga nyårslöften, jag känner mig själv så bra så jag vet att om jag säger att det är ett nyårslöfte så kommer det inte fungera, de är nästan till för att brytas. (Dock är jag jäkligt imponerad av de som verkligen lyckas med sina löften, som ett löfte min mamma hade för 2 år sedan och hon lyckades så jäklarns bra med det!) Så jag har lite andra tankar i mitt huvud om detta år, det ska vara ett må-bra år!

Bild från förra nyår

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: mams

Tack snorpan! <3

detta löfte skall hålla! så är det bara!!

pyss <3

2012-01-02 @ 08:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0