Mysig dag-snart studenten!




Har haft en mysig och bra dag.
Började med att skriva på boken, gick jätte bra att skriva. På eftermiddagen gick jag, Anne och ponken en promenad och sedan satt vi inne och drack te och myste lite. Har nu käkat middag och duschat efter träningen. Sitter just nu med lite tända ljus och ska snart stänga av datorn för lite måndagsmys m E. Det är ju premiär för Sveriges Mästerkock på 4an ikväll! Det får man ju inte missa, vi följde slaviskt förra året.

Imorgon börjar skolan och jag är gaaaalet taggad! Fan vad bra vårterminen kommer gå! Följ mig på resan mot studenten vettja ♥

Kommentarer
Postat av: mams

Ja, Jag hakar på!! <3

2012-01-10 @ 08:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0