Ny och fräsch vecka nu tack!



Sitter och pustar ut lite.
Är ledig imorgon, riktigt skönt. Har en del att göra då. Ska bli super skönt att få igång en ny vecka. Den här veckan har ju varit lite knackig så skönt med ny, fräsch vecka :). Så imorgon på förmiddagen ska jag plugga, skriva på boken och på eftermiddagen ska jag förbi Klostermans och hänga ut smycken, gjort nya armband och halsband, även gjort en liten drive, så det ska bli spännande att se hur det tas emot :). Efter det ska jag till ett företag för att prata om lite saker, som är lite hemligt än så länge. Sedan ska jag till Lugnett och bli lite ompysslad, ska plocka och färga ögonfransar och bryn! Ska bli så himla skönt. Juste! Ska ringa min frisör också.. Mycket att komma ihåg :). Hoppas ni får en fortsatt mysig söndag. Jag ska göra lite te nu och krypa upp i soffan. Kram på er ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0