Reklamation




God morgon där ute i stugorna.


Har ni sovit gott? Själv har jag sovit okej, drömmer så mycket nu för tiden. Gick upp vid halv 10 och käka frukost, ska snart iväg och träna så då behövs det bra med mat i magisen, annars blir lilla jag väldigt yrslig.. Har hunnit dammsuga också. Effektiviteten är på topp! Fick mitt efterlängtade paket igår från Style by Tyra, dock var ringen defekt så jag måste reklamera den. Väldigt tröttsamt då det var ringen jag längtade efter mest :P Typiskt.. Hoppas jag kan få en likadan, det var ju en Reavara så hoppas den inte är slut :(.



Kommentarer
Postat av: ELINFELICIAS - en blogg om allt och ingenting

- tråkigt! hoppas den finns kvar :)

2012-01-15 @ 17:17:14
URL: http://elinfelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0