Som flörtkulor i slem.


God dag på er.

Sitter hemma och känner mig ynklig.
Var hemma i måndags, gick ju till skolan igår (vilket jag ångrar djupt, E hämtade mig efter några timmar) och är hemma idag igen. Det "roliga" är att jag känner mig som sämst idag. Måste säga att det gör mig något irriterad för det är sådan långsam "insjuknings"process (finns det ens något som heter så?). Jag menar, kan det inte bara komma ordentligt som en blixt från klar himmel så jag kan bli helt bra snart?
Kan försöka förklara hur jag ser ut för tillfället:

- Håret uppsatt i en spretig knut.
- Ansiktet lika blekt som den vita tröjan jag bär (alltså ser man ingen skillnad).
- Ögonen känns som flörtkulor i slem.
- Huvudet har en bomb inuti sig som har haft en väldigt lång explosionstid.
- Kroppen är inlindad i filt och magen fylld med Dunder-te. (Därav är jag kissnödig konstant)

Hmm.. Något annat...

Jo! Mina fötter är kalla och likaså händerna/fingrarna.

Annars då?

Jodå, finnemang vettu! Själv?



P.S Bilen går bra. D.S






Kommentarer
Postat av: mams

låter ju kanon! Krya på er!! hoppas flörtkulorna flyttar nån annanstans!!



<3 <3

2012-01-25 @ 13:13:38
Postat av: Moa

Bilen går bra nu.



Hahah ;)

2012-01-25 @ 14:22:50
URL: http://themoie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0