Tänkvärt

Sitter och kollar igenom min gamla blogg för texter till boken. Blir lite fundersam, det är ju verkligen svartvitt alltså. Det har verkligen hänt.

Det känns så konstigt då jag är en helt annan människa nu än vad jag var då. Hela den personen jag var förut är borta och en ny Emma har växt fram och det som är det häftigaste och mest iögonenfallande med det hela är att det är Jag och endast Jag som har byggt upp den jag är idag.

Jag vet att jag kan klara av allting. Och man behöver inte ha gått igenom någonting som jag gjort för att inse det. Så snälla, kom ihåg att det är Du som styr över ditt liv! Bara Du! Det finns ingen annan som kan ändra på det som du inte är nöjd med. Allt börjar i tanken och det är mitt absolut bästa råd. Tänk dig till det. Jag lovar, det funkar.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0