Frukostmys med mina fina

 
Kom hem för en stund sedan och har fått i mig någonting liknande en lunch. Mysigt att träffa mina sötisar. Först åt vi en liten frukost i form av kaffe och mackor/bagels och sedan gick vi runt och tittade lite, det ryckte lite i allas shoppingnerver men vi fick hålla oss lite, haha. Dock hittade jag och Frida fina saker på H&M, jag blev jätteglad för jag hittade en söt jeansklänning och två basiclinnen (mitt vita blev missfärgat på flaket, ups) men när jag står i kassan så kommer jag på att jag glömt presentkortet hemma, suck. Så innan vi åker till Anna och Markus så ska jag hoppa in i centrum och köpa det och även en liten present till dem två. Kameran hänger med ikväll! Hoppas ni får en härlig lördags och lördagskväll så hörs vi mer senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0