I roslagensfamn

/Bild från när vi firade mammas 50-årsdag på Kolmården. Mamma, jag och Johan var inne och klappade på delfinerna/
 
Nu är vi hemma från landet. När vi åkte ut igår så såg det finare ut på himlen men så fort vi kom fram så blåste det kallt och molnen började sakta men säkert närma sig oss. Jag satt dock ute en stund med filt över benen och läste, det blev dock för kallt efter ett tag så jag fick gå in. Erik och hans pappa var ute och fiskade i 3 timmar, då passade jag och Eriks mamma på att ta en långpromenad, det är så fin omgivning där så det var jättemysigt. Vi grillade gott till kvällen och spelade lite sällskapsspel sedan blev det sömn i lillstugan. När vi vaknade så spöregnade det ute och på vädret sa dem att det kunde komma uppemot 50 mm i Roslagen, så vi åkte hem, dock stannade vi snabbt i centrum för att handla lite pärmar och andra bra-och-ha-saker, Nu har vi var duktiga och sorterat i papper och annat, magen börjar kurra på mig så det blir nog middag snart med.
 
Jag börjar känna att blogginspirationen har försvunnit lite, inte bara hjärnan som tagit semester alltså. Men ska försöka få igång det igen. Vet dock inte hur det blir under sommaren måste jag säga. Vi kommer åka lite fram och tillbaka men kameran är ju med så när vi är på hemmaplan får det bli stora uppdateringar. Vi säger så - Tjing!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0