Tacksamhet och fullspäckat

© Emma Larsson. Foton tagna med Sony NEX-3 + Sony E18–55 mm f3,5–5,6
 
Blev klar med mina tackkort igår. När jag satt och skrev till alla så kände jag verkligen en våg av tacksamhet genom mig. Fick så otroligt fina presenter och är fortfarande överlycklig över att dem som kom, kom just för att fira och gratta mig på min student! Är så glad och tacksam över det.
 
Min nya dagbok/kalender har börjat fyllas på i takt som sommaren och hösten börjar "sätta sig", känns skönt att veta lite vad jag ska göra men samtidigt skönt att veta att jag och Erik har hela 4 veckors semester tillsammans, ska verkligen njuta som bara den då. Men det är två veckor kvar, han får semester nästa fredag, men det är ju inte så lång tid. Idag ska jag nu först iväg och träna och sedan göra mig i ordning då jag ska gå upp till farmor och hjälpa henne sortera lite i klädkammaren, köpte bra boxar på Ikea till henne som jag satt och knåpade ihop igår hos mamma och pappa. På eftermiddagen åker jag till Vallentuna där Therese och Frida väntar, vi ska ha tjejkväll och ge oss på att göra egen sushi, kommer bli spännande och jättemysigt. Känns som att det var evigheter sen vi träffades, saknar dem! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0