Träskö dag II - del III

 
På andra kvällen så hade vi alla fått lite färg i ansiktet, framförallt Johan som legat på berget nästan hela dagen och insupit solen. Vi åt god middag och efteråt så satte Erik oss på plats genom att vinna i plump. Jag kan säga att jag inte är någon stjärna på plump alltså, men sen tror jag också att de andra gick in i en packt för att jag skulle plumpa flest gånger...
 

Nu har Therese och Frida kommit ut till oss på landet. Vi har säkerligen haft en jättebra vecka, även om vädret såg lite halvbra ut. Förhoppningsvis har det ändrat sig lite. Jag har säkert tagit en massa bilder som jag kommer kunna lägga upp när jag kommer hem. Jag måste säga er att det inte är lätt att tidsinställa inlägg för en hel vecka. Det blir så abstrakt och... ja, knasigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0