Uttråkad + rastlös + utmattad = BRA KOMBO

 
Jag har vandrat mellan soffan - sängen - kylskåpet - tekokarn idag. Alltså det här måendet är verkligen nerv wracking, jag vet inte vart jag ska vägen till slut. Kan bli på så otroligt dåligt humör på grund utav det. Jag blir så lätt uttråkad om någonting inte är som det ska, till exempel om jag inte har rätta mysfaktorn hemma och runt omkring mig (med en kopp te, filt osv) när jag ska läsa en bok till exempel, då får jag spel och läser knappt en halv sida. Jag kan inte sitta still ett längre tag i soffan, då får jag också spel, eller bara att ligga i Eriks famn, det klarar jag i en halv minut sen måste jag sätta mig upp, haha. Roligt på ett sätt men idag har det inte varit roligt kan jag säga. Jag har varit uttråkad, rastlös samtidigt som jag inte haft någon ork i kroppen what so ever. Fin blandning om jag får säga't själv. Eller inte. Usch alltså, räddningen var nog samtalet från Therese, då fick jag tankarna på annat. Erik åkte iväg för att hämta sina föräldrar som varit på Mallorca senaste veckan och nu är han på väg hem igen, då åker fläskfilén i stekpannan och sen är det myskväll + kurering som står på schemat, vi har lite ost och kex och lite honungsmelon till ikväll också, nu jäklar ska jag vila upp mig och må som en lärka imorgon - håll tummarna!
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

SÅ JÄVLA FIN!!!!!! <3<3<3

Svar: Menn åååh du är fiiin!! <3<3<3<3
EMJL

2012-07-08 @ 14:35:40
URL: http://Thereseslillalila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0