Alfa Antikvariat


Hittade riktiga godbitar idag på Alfa Antikvariat. Alla tre blev helt betuttade i den fina "butiken" (tack underbara Moa för tipset, du och jag får gå crazy där inne tillsammans sen), jag kom hem med dessa, sju stycken vackra böcker som alla ska få en hedersplats i bokhyllan. Vi började med en stärkande lunch McDonald's, sedan begav vi oss ut i regnet för att leta upp Alfa och sedan spenderade vi omkring 30 minuter där, för att bli helt amazed av det otroliga utbudet. Jag hittade ännu fler än vad jag kom hem med, men någonstans måste man ju ta till sin självbehärskning (och tänka på utrymmet här i lägenheten). Men dessa sju blev mina och jag är så nöjd med varenda en. Ni kan nog inte gissa hur mycket/lite jag fick betala för dem heller... Erik gissade på omkring 500, jag skrattade till lite och kontrade med 260 kr - för sju böcker. Det är galet mina vänner.


Nu har jag hoppat i min jumpsuit och snart vankas det fläskfilémiddag med kantarellsås. Vi har besämt oss för att ha filmmys ikväll, det är ju sådant väder inte sant?

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Moa

Det är drömstället nummer ett verkligen :D Åh vilka böcker du kom hem med, riktiga kap må jag säga!! Jag köpte också Marya där faktiskt :) Ett väldigt billigt ställe att fylla ut sin JCO-samling på. De är så välsorterade att det knappt är sant :))



<3

2012-06-02 @ 19:19:08
URL: http://themoie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0