Grön make-up

© Emma Larsson. Foton tagna med Sony NEX-3 + Sony E18–55 mm f3,5–5,6
 
Jag fick, till min glädje, med mig Erik, så när han slutar vid 4 så åker vi till Sollentuna C för att kolla på Cubus och när vi ändå är där så tänkte vi passa på att äta middag. Efter det åker vi till Ikea för lite snabba inköp, när vi kommer hem så har vi lite ost och kex som väntar på oss. Tänkte att jag skulle göra mig lite extrafin till kvällen så det fick bli en grön make-up idag, trivs jättebra i det och känns som att det passar fint med håret. Tog bilder både med och utan glasögon så ni får se helheten riktigt ordentligt. Nu ska jag äta lite mellis och ta en kopp te och titta på tv. Hoppas ni får en fin fredag så hörs vi mer senare? Hann även med att springa och träna förut så det känns som att den här fredagen både har börjat och kommer fortsätta väldigt bra för mig ♥


Kommentarer
Postat av: ....

Galet vacker på bilden längst upp till vänster

2012-07-01 @ 14:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0