Hårstyling och tjejkväll


Fina smårosor som jag fick av Eriks äldsta syster och pojkvän på studenten

Idag ska jag först snabbt till centrum med Moa och Johan. Lite småsaker som ska inhandlas, sedan ska vi hem till mamma och pappa och där ska jag fixa Moas hår, då dem ska på bröllop idag! Har en idé om hur jag vill göra håret, hoppas innerligt på att det blir så också. Efter det ska jag möta upp min fina Anne för lite tjejkväll, vi ska handla räkor och annat gottis och bara ha det gött och snacka en massa, det var sjukt längesedan vi gjorde det så det är mycket catching up kan man säga. Vet inte om jag hinner med någon mer bloggning idag, men jag finns som vanligt på Instagram (emjls) och Twitter (Emjlssmycken), där händer det nog en del idag. Gissar att ni får en sneak-peak på Moas hår där. Vi hörs imorgon och jag hoppas ni får en fin lördag mina vänner ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0