Hur det ser ut hos oss just nu...

 
Så här ser det ut hemma hos oss just nu. Och varför? Jo, för att jag är så galet uttråkad! De senaste timmarna har jag bara suttit i soffan med filten över benen och typ.. kollat på 16 and pregnant på MTV? Har aldrig hänt förut och jag tycker det hela är patetiskt. Förlåt, men hoppas jag inte trampar någon på tårna men jag känner bara att man inte behöver filma det miserabla. Av typ 10 "par" så var ett utav dem lyckat? Iallafall, det var inte det jag skulle skriva om. Så här ser det alltså ut.. tidningar överallt, uppdrucket te med tepåsen bredvid, nagellack på bordet, böcker utspridda och fotografier lite överallt.. Suck. Ska iväg om 45 min och träna och tur är det, annars hade jag börjat klättra på väggarna. Tur att jag ska iväg imorgon tidigt på morgonen så jag slipper få utbrott. Det är också tur att hela dagen imorgon är fullproppad med bra saker, vet inte vad jag hade gjort annars. Nej, nu måste jag nog städa upp lite här och försöka skaka av mig mina uttråkadskänslor i kroppen. Tjo!
 
P.s Någonting jag lärt mig idag är att jag inte klarar av att vara hemma själv en hel dag. Tänker ju ibland att: "Gud vad skönt det skulle vara att ha en hel dag hemma och bara sitta och läsa och dricka te". Tjenafan. Kommer aldrig hända. Från och med nu är det mina kvällar som kan se ut så eller helger då Erik är hemma. Aldrig mer en vardag. Aldrig mer. D.s
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0