Inspirationsdejt


Har haft en jättemysig och inspirerande dejt med Linnéa idag.
Vi pratade om framtiden och om allt vivill hinna med och köra, men framförallt vad i vill köpa, jisses säger jag bara. Jag är så otroligt shoppingsugen så det finns inte och jag har hållt mig hela våren för jag ville ha ett litet mål nu efter studenten, och det var att shoppa, så imorgon åker jag och Erik in till stan för lite shopping. Därför ska jag nu försöka rensa garderoben lite, egentligen borde jag göra det imorgon när jag kommer hem men det kliar i fingrarna nu så jag börjar nu, jag lär ju iallafall se vad det är jag borde köpa/kolla på... Det är det jobbigaste, vad ska man egentligen kolla på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0