Mina fina vänner




Idag/ikväll blir det tjejmys för hela slanten.
Jag ska nämligen träffa dessa underbara tjejer och äta middag, käka onyttigheter och bara snacka en massa skit. Åh, det bara spritter i kroppen när jag tänker på det. Ska träffa Frida vid halv 3 för att handla lite och sedan invänta Therese som är duktig och jobbar till fem. Ingen tjejkväll är ju fulländad utan pyjamas, sleep over och ansiktsmask så självfallet så står det på schemat och packlistan. Kan nog inte beskriva lyckokänslan som infinner sig när jag är med T&F (självklart kommer vi sakna Adam och Ivar också, men pojkar är ju portade från girlsnight).

Jag skrattar hysteriskt mycket, pratar om livet, diskuterar filosofi, om världen och vad som kommer hända, kramas och har pepptalk tillsammans med dem. Är så glad över att jag träffade dem, och jag kommer aldrig släppa taget för vad vore jag utan er? ♥

Så nu ska jag duscha, packa lill-väskan och göra mig iordning, äta lite lunch och sen bege mig.
Har tidsinställt ett tänkvärtinlägg till senare, så gå in senare och bli inspirerade till välmående, i både själ och kropp ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0