Monki-lover och utvilad

 
Sov som en gris i natt och vaknade upp vid halv 10, utvilad och glad. Nu är mamma, pappa och farmor på väg upp och dem räknar med att vara framme vid 6-tiden. När jag vaknade så var det rätt mulet men vädret skiftar väldigt snabbt här uppe, nu är det nästan blåhimmel bara några enstaka moln men det är kyligt i vindarna. Ska nog ta en promenad senare men nu ska jag först sitta och dricka kaffe och fixa här på datorn. Jag och Moa hade ju en photoshoot i förrigår och ni kan redan se ett litet axplock av bilderna på Moas blogg - själv tänkte jag fixa lite med dem, har flera visioner i huvudet på hur jag vill ha det, men säger inget mer om det nu.
 
Jo, igår så gick jag ju in på Monki och tittade på Rean och gud vad mycket jag hittade. Plockade på mig ex antal plagg och gick in i provrummet, dessa 3 satt som en hand i handsken och fick följa med hem. Den första jackan älskar jag otroligt mycket, det var kärlek i första ögonkastet med den. Den är lite mer åt regn/vindjackehållet och är sandfärgad, den kostade 250 kr på Rean och hade egentligen kostat 500 kr, tack för det säger jag! Den andra jackan är i Linne-tyg och den föll jag också för, en väldigt lätt sommarjacka/långkavaj, tycker väldigt mycket om den också och passar perfekt om man har något lättare under och ska ut på kvällen eller så - det bästa: 150 kr för den och ord.pris... 600! Linnet är väldigt fint och är i ett ganska tjocktmaterial, vet dock inte vilket. Kostade 60 kr och ord.pris på den var 100 kr. Jag gick därifrån som en väldigt glad tjej och kan knappt vänta på att få använda alltihopa. Linnet tänkte jag nog matcha med min svarta, plisserade långkjol...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0