Ny kategori samt mottagande av kritik

© Emma Larsson. Foton tagna med Sony NEX-3 + Sony E18–55 mm f3,5–5,6
 
Välkommen till en helt ny kategori här hos mig! I "EMJLs Fotar" så kommer jag att lägga upp bilder som jag tagit på allt möjligt som sker i mitt liv. Det kan vara porträtt, vardagliga betrakelser eller bara allmänna knasigheter. Jag fotar med Sony NEX-3 + Sony E18–55 mm f3,5–5,6 och alla bilder är copywritade av mig om ingen annan fotograf eller liknande uppges. Hoppas ni tycker mina bilder är fina och ni får jättegärna lämna ett litet spår i kommentarsfältet om erat tyckande och tänkande. Skriv jättegärna kritik, positiv som negativ - det är ju det man lär sig av, eller hur? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0