Överväldigad och känsloladdad


Är helt överväldigad och vet inte vart jag ska börja.
Hade en obeskrivlig dag i onsdags. Har aldrig känt sådan glädje och tacksamhet, upprymdhet och lycka, samtidigt som känslan av tomhet, separationsångest och ledsamhet inträffade några gånger under dagen. Jag var så lycklig, för äntligen fick jag stå där på trappan och se ut över ett hav av plakat med små unga ansikten, som skulle vägleda oss mot våra familjer som stod och väntade. Jag har kämpat något otroligt för att få vara med på den här dagen. För 2 år sedan så trodde jag aldrig att jag skulle få ta studenten. Det var så långbort och avlägset. Men nu, nu har jag gjort det och jag är så stolt. Vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja, så jag tar det lite pö om pö och när orken har infunnit sig. Det jag kan säga att jag är så glad, men samtidigt så otroligt trött, och det är okej för det är så det ska vara ♥




Kommentarer
Postat av: mams

Min Snorpa!!

det var mkt svallande känslor även hos oss!

Vi är Såååå Stolta!!! <3 <3



2012-06-01 @ 10:56:29
Postat av: Moa

Vilket fint inlägg Emma, du fick verkligen ord på hur allting känns. Dubbelheten hos hela situationen.



Du får rapportera ordentligt så att jag kan få låtsas att jag var med. Känns otroligt tråkigt att jag var så långt ifrån. Som vi har sagt, vi får ta igen det.. :)

Kramisar <3<3<3

2012-06-02 @ 10:07:50
URL: http://themoie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0