Räkor, vin och kusinträff




Vi hade en jättemysig dag och kväll igår jag och Anne. Jag började dagen med att styla Moa, det blev både hår och make up och även mamma skulle iväg så jag hann med att fixa hennes hår också. Bilder på allt det får ni senare, jag är iallafall jättenöjd med resultaten. Iallafall, efter det så följde jag med Johan och Moa till tåget för att sedan möta upp Anne i centrum. Det var så längesedan vi hade en dag tillsammans så det var mysigt att ses igen. Jag var vrålhungrig så jag sprang in på McDonald's och köpte cheeseburgare bara för att få i mig någonting, sedan catchade vi upp samtidigt som vi gick runt och shoppade lite. Visar senare vad jag köpte. Vi handlade räkor, aioli och baguette och sedan gick vi hem till mamma och pappa för att hämta upp mitt alkoholfriavin och sedan gick vi hem till Anne. Väl där så satte vi oss på balkongen och pratade och sedan flöt kvällen på, vi hade det mysigt vid middagen, vin och räkor och en massa tjejsnack. Vi tog en långpromenad och hade det allmänt bra. Jag blev dock toktrött helt plötsligt och kände för att gå hem, vilket kändes jättetråkigt men det har varit så mycket dem senaste dagarna och det klarar inte min kropp av så jag ramlade inför dörren vid halv 12 tror jag, helt slut.

Nu ska jag fortsätta fixa, vi ska nämligen ha kusinträff idag i Humlegården och det ska bli så trevligt och mysigt. Så nu ska jag hälla upp kaffet i termos och klä på mig något bekvämt och packa en liten väska, sedan ska vi möta upp Johan och Moa på ica för att köpa lite picknick.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0