Snow white and the huntsman



Igår var jag och mina vänner i stan på middag och lite bio. Vi såg alltså Snow white and the huntsman och jag vet inte riktigt vad jag tycker om den. Den hade en seg start och scenerna vad ganska konstigt klippta, det kändes nästan som en trailer i början, det var inga snygga övergångar mellan scenerna utan den ena scenen "dog" och den andra påbörjades. Svårt att förklara men dem kortade ner början så brutalt snabbt och det kändes lite konstigt. Först var hon liten och helt plötsligt så var hon gammal. Filmen var rätt lång (2 h 7 min) och det kändes verkligen att den var det, vilket alltså säger att den inte var helt förtrollande. Man ska självklart se den men den är ingen wow-film, dock är det rätt bra skådespelare med, dock kan jag väl känna att Charlize Theron har gjort väldigt mycket bättre filmer men hon gjorde det bra. Det som gjorde att jag inte tröttnade helt var att Chris Hemsworth var med, vilken stilig karl alltså! Hans blåögon..
Summan av kardemumman: det var en bra film med en ball tappning på den "riktiga" snövit, sevärd men ingen wow-faktor. Och Chris Hemsworth är riktigt bra ögongodis.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0