Stora klivet till sambos

Ursäkta det sömndrucknauttrycket på Erik på bilden till vänster ;)
 
Nu precis tog jag och Erik ett stort steg i vårt förhållande. Eller vi och vi, eller ja, vi och vi. Eller ja, jag och jag. Jag vet inte riktigt hur man ska säga men jag har iallafall adressändrat, så från och med måndag så är jag skriven här i lägenheten. Det är en ganska konstig historia hela saken men jag har bott hos Erik i nästan 2 år, men jag har inte varit skriven här då jag inte har velat det pga olika omständigheter (har ingenting med förhållandet att göra) utan mer ekonomin. Jag har helt enkelt inte velat vara skriven någonstans där jag inte kunnat göra rätt för mig rent ekonomiskt. Men nu så, nu börjar en ny fas i mitt och liv och det är det hela med jobb och allt som hör till det, så nu äntligen kan vi påbörja en ny fas i vårt liv och börja leva som sambos! Hur underbart och roligt som helst. Så nu på kvällen har vi suttit och pratat igenom allt med ekonomin, vad vi betalar för osv och även skrivit ner allting så vi har det på papper. Väldigt skönt att få det gjort, det känns så bra verkligen! Är en väldigt glad tjej då jag väntat på det här hur länge som helst. Det enda som är kvar att göra är att gå ner till förvaltningen för att be och få mitt namn på dörren. Vilket kliv jag gjort i mitt liv idag. Ett väldigt stort kliv om ni frågar mig...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: eRaey - Modell, uppfinnare och kläddesigner med 3 egna företag

vad härligt för er!

vad tycker du om min dagens outfit?
Du hittar den här: http://eraey.se/2012/june/touch-of-orange.html#comment

kram

2012-07-01 @ 01:49:53
URL: http://eraey.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0