Tessigos och kap!

 

Tessi ringde vid halv 1 och frågade om jag ville luncha med henne i centrum innan hennes jobb. Jag tackade självklart ja och hoppade snabbt in i duschen och slängde på mig något i klädväg och var i centrum vid 1. Det blidde sushi och snack sedan gick vi runt och slötittade lite och helt plötsligt så hänger denna framför mig, komiskt nog så sprang jag runt och letade efter den här på H&M i stan i onsdags då jag såg en hänga på fel ställe men i en small och jag ville ha medium, hittade den ingen annanstans i butiken och den var på rea, lite uppgiven blev jag då men tänkte att "äsch då...". Tror ni då jag blev glad när jag hittade den på H&M i centrum? Den sista och i medium, för 99 kr? Behöver nog inte ens svara på den frågan. Så som jag sa till Tessi, jag fick träffa henne, äta lunch (och sushi dessutom) och hittade en efterlängtad klänning, hur bra blev inte det? Nu ska jag slänga på mig träningskläder och åka i väg till gymmet med mamma! ♥

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0