That is why I love you - mysfrukost


Vi började denna morgon med en mysfrukost i lugnan ro.
Eftersom jag åker imorgon så ville vi mysa till det sista frukosten. Så igår handlade vi gott bröd, mumsigt pålägg och juice. Igårkväll när jag var ledsen så sa Erik så otroligt fina ord till mig och då förstod jag verkligen hur mycket jag älskar honom. Jag förstår inte hur han kan förstå allting som sker inom mig och acceptera det på ett sådant sätt som han gör. I början när vi träffades, innan vi blev tillsammans, så skrev jag en text om honom och i den texten så skrev jag: "Han läser mig som en öppen bok, sida till sida och jag förstår inte hur han gör det". Jag förstår det fortfarande inte men jag är så otroligt, otroligt tacksam för att han gör det.

Så, jag har lagt fram allting jag ska ha med mig, reser bara med handbagage så det är ju en del att tänka på. Väskan får inte väga mer än 10 kg, man får inte ha större flaskor än 100 ml och man får inte ha mer än 1 liter vätskor/geler osv med sig. Hejsanhoppsan. Jag har räknat ihop allt flytande jag har med mig och det är nog ingen fara på taket som vi säger. Nu ska jag läsa i "En dag" som jag äntligen kommit in i, det tog inte så lång tid men nu har jag verkligen förälskat mig i Dexters och Emmas relation så nu vill jag inget annat än att läsa. Tevattnet blev precis klart också så nu måste jag sluta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0