Vi hejjade så mycket vi orkade







Vi hejjade och hejjade, suckade och stånkade och blev arga och frustrerade. "Hur svårt ska det vara" tänker man, tydligen svårt. Vi hejjade på Sverige från Eriks föräldrars hem, innan matchen började så avnjöt vi en jättegod middag med avocado och skagenröra som förrätt och röding med färskpotatis som huvudrätt och sedan smaskade vi på efterrätten i soffan framför matchen. Avocado och skagenröra är så otroligt gott tillsammans och sedan att dem har jättesöta och fina avocadoskålar till är ju inte fy skam. Vi åkte hem efter matchen och jag somnade som en gris medan Erik gjorde sig i ordning, är så otroligt trött. Vi gick upp vid 10 och sov igenom hela natten, vilket är ovanligt så jag måste/är vara väldigt trött. Nu har vi tvättstuga och jag ska ner och stryka en ny tröja som är lite skrynklig. I eftermiddag ska jag till mamma snabbt till centrum för att lämna tillbaka lite saker och även köpa ett resekit från Åhléns, packningen och planeringen inför Umeå är i fullgång. Som jag längtar!


Och får jag bara fråga, vad tusan är det som gör att texten måste vara centrerad om man har två mindre bilder bredvid varandra som är centrerade?! Blir galen! Om jag tar bort centreringen på texten, då flyttar sig även de små bilderna! Avskyr centrerad text och det ser ju jättemuppigt ut om de små bilderna inte är centrerade! *river och sliter i håret*. Hjälp mig innan jag är flintskallig!


Kommentarer
Postat av: Moa

Jag hade samma problem... Man får luras lite. Jag tror jag satte texten längre ner, med massa radbrytningar. Och sen centrera bilden. Sen flytta upp texten. Om du förstår vad jag menar :P

2012-06-17 @ 20:40:25
URL: http://themoie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0